Baseballové poprvé

Nejsem sportovní fanoušek. Nesleduju hokej, fotbal ani olympiády, nicméně návštěvu baseballového zápasu jsem považovala za nezbytnou součást naší „Toronto experience“. Sice nás pár lidí varovalo, že hra trvá dlouho a je to dost nuda, ale nenechali jsme se odradit.

Lístek na páteční utkání Blue Jays vs. New York Yankees nás přišel na $30. Seděli jsme ve střední části Rogers Centre blízko met, takže jsme měli celkem dobrý výhled.

Otevřená střecha...

...zavřená střecha.

Poloprázdným stadionem zazněla americká a kanadská hymna a mohla začít první devítina. Šedé dresy Newyorčanů vypadaly vedle zářivě bílých oblečků (našich) Blue Jays poněkud sepraně. Představovala jsem si homerun za homerunem, ale ve skutečnosti bylo událostí, když se hráč na pálce aspoň trefil do míčku. S Vojtou jsme oba přemýšleli nad tím, jestli třeba nenasadili nějaký tým z nižší ligy…? Vážně mají profesionální baseballisti takové pupky…?

Zápas byl navíc neustále přerušovaný spoustou reklamních přestávek a celé se to tak nějak vleklo, ale člověk aspoň neměl pocit, že když si odskočí na záchod nebo pro pivo, tak o něco přijde.

Na stadionu se dalo koupit buď točené pivo a nebo plechovka od prodejců na tribunách, obojí stálo $10. Sosali jsme brčkem Bud Light natočený do kelímku speciálním otvorem ve dnu a sledovali tu bídu na hřišti. Jak postupoval čas, přicházeli stále další zkušenější diváci. Komu by se chtělo sledovat baseball celé tři hodiny? My vydrželi dvě.

PS: New York Yankees rozdrtili Blue Jays 11:4.

Stihla před odjezdem ukořistit bakalářský titul z marketingové komunikace, který však v Kanadě nikoho moc nezajímá. Jejím zaměřením je hospitality marketing/event management, takže se snaží získat pracovní zkušenosti v této oblasti – hotely jsou jasná volba.

Povězte nám k tomu něco!